2007
პლენალური მისამართები
- SENSER და ახალი მიდგომა შიდადისციპლინალური კვლევისა და სწავლებისადმი (სრული)
- მეცნიერება და მოსწავლეთა ჩართულობა (მარეტი)
- ვორქშოპები და პარალელური სესიების პრეზენტაციები
- DUE დაფინანსება(ბოილანი)
- CS1 - ცხრა ნაბიჯი SENCER ის მოდელის 1 საათში შესაქმნელად(მიდლკემპი, ოატესი)
- CS2 - ინტერაქტივი ჩვენი სტუდენტები სწავლებაში - სწავლისა და სწავლების სტიპენდია(ბენსონი, ფიშერი)
- CS2 - SENCER და მეცნიერების სპეციალისტების სწავლება(მაკგუაერი)
- CS3 - შეკითხვები სამოქალაქო ჯანმრთელობაზე: SENCER სტრატეგია ჯგუფის ჩართულობისათვის (ფესი)
- CS3 - მათემატიკური დიაგნოსტიკის ჩართვა და შეცდომების გასწორება PowerPoint-ის ლექციებში(სმიტი)
- CS3 - ახალი პედაგოგები, ახალი პრობლემები: როცა თქვენს სტუდენტს მოუსმენთ, მოგეწონებათ რასაც გაიგებთ(ვილსონი, ფრეიბერგი, მაკგუაერი)
- CS3 - SENCER 101(კოუპელისი)
- CS3 – SENSER-ის პრინციპების გამოყენება კურიკულუმის რეფორმისათვის და იმპლემენტიაციისათვის: UNC ეშვილის თემატიკური კლასტერის ლიბერალური კვლევის ინტეგრირება(კრუმპე, კატზი)
- CS3 - ურანი და ამერიკელი ინდიელები(მიდლკემპი)
- CS4 - ემოციური დემონსტრირება სამეცნიერო აუდიტორიის ჩასართავად(სმიტი)
- CS4 - სამოქალაქო პრობლემების გაგების გაღრმავება სტუტენტებისათვის: მეცნიერების ინტეგრირება სხვა დისციპლინებთან (ბაჩოფერი, დევანასი, კრუმოე, კატზი)
- CS4 - კარგია თუ არა რომ ყველა სტუდენტმა მიიღის უმაღლესი შეფასება? სწავლების თავიდან გამოგონება(მაკგუაერი)
- CS4 - ურბანული ჯანმრთელობის შესწავლა სოციალური სამართლიანობისათვის(ჰლავატი, გრალო)
- CS4 - ონლაინ გაკვეთილების ეფექტები ჩართულობაზე(Pratte)
- CS5 - ურბანული ასთმის პროგრამა - SENCER პროექტი სასწავლო ჯგუფისათვის და ჯგუფის სწავლებისათვის(ბედნარზი, ვილიამსი, ლეჰმანი
- CS5 - სწავლება და ინფორმაციის მიწოდება სადავო თემებზე მეცნიერებაში(ლაბოვი)
- CS5 - სიხარბე და მოვალეობები: მეცნიერება, ეთიკა, საზოგადოება(დეგნანი)
- CS5 - მეცნიერება ყველა სტუდენტისათვის: ძირითადი მეცნიერებისათვის პოზიტიური გარემოს შექმნა (სტეფენი)
- CS5 - უფრო სველი, უფრო ველური და უფრო ღრმა: განახლება ინტერდისციპლინალურად დაკავშირებული კურსების შესახებ (ბეკონი, ბელანაკა, ფერნანდესი, ლოგუე)
- CS6 - BioSciEdNet გვერდი და ნაციონალური სამეცნიერი დიფრული ბიბლიოთეკა(მაკგუაერი)
- CS6 - კონცეფციის რუქის გავლენა, სერვისების სწავლებაზე და დაწყებით ბიოლიგიურ კურსებში სწავლის შედეგების შეფასების სტრატეგიები(ბუთი)
- CS6 - მასწავლებების ჩართვა მეცნიერების-ტექნოლოგიების-საზოგადოების პრობლემების განხილვებში (რიე)
- CS7 - CASA: "პრაქტიკის საზოგადოება" ფორმატიული შეფასიებისათვის(მაკგუაერი)
- CS7 - "სკოლაში მეცნიერების წაღება" - საუბარი რიჩარდ დუშჩლთან(დუშჩლი, მუნი)
- ინსტიტუტის შემდგომი ვორქშოპები - ბოილანი: NSF გრანტების წერა(ბოილანი)
ჰენდაუთები
პრეზენტაციები
2005
აქტიური სწავლების ტექნიკები დიდ და პატარა კლასებში აქტიური სწავლების ტექნიკები დიდ და პატარა კლასებში წერა სამეცნიერო კურსებში: მისია შესაძლებელია იმისი ცოდნა თუ რას სწავლობენ თქვენი სტუდენტები What Your Students Are Learning SALG-ის ვებსაიტის გამოყენება SENCER-SALG ინსტრუმენტების იმპლემენტაციისათვის ფაკულტეტისთვის და ფაკულტეტით სტრუქტურების შექმნა თქვენს კლასებში სტუდენტების გაფართოებული სწავლებისათვის სერვისების შესწავლის შესაძლებლობების დიზაინი ინჟინერია მთავარ საგანმანათლებლო კურიკულუმში სწავლების გაუმჯობესება საერთაშორისო კოლაბორაციებით რომელებიც ფოკუსირებულები არინ საერთო პრობლემებზე ცვლიდების გაძღოლა: გადაწყვეტილები მიღება, კრიტიკული აზრივნება და კოგნიტიური ევრისტიკა პრობლემაზე დაფუძვნებული სწავლება და კრიტიკული აზრივნება სერვისების სწავლება და მეცნიერება სერვისების სწავლება და მეცნიერება: წარმატებები, პრობლემები და პრაქტიკა სადავო საკითხები სწავლება მეცნიერებაში კლასის აბგ: შეფასება უმაღლეს განათლებაში იდეალური მორგება: პერსონალური პასუხების სისტემის გამოყენება თქვენს კურსებში იფიქრე, გააკეთე, განსაზღვრე: ექსპერიმენტალური სწავლება კლასის გარეთ ორ წლიანი სკოლები, STEM განათლება და SENCER წერა სამეცნიერო კურსებში
- ----------------------------------------------------------------------------
- პრეზენტაციები
2004
აქტიური სწავლების ტექნიკები დიდ და პატარა კლასებისათვის აქტიური სწავლების ტექნიკები დიდ და პატარა კლასებში ექსპერიმენტული სწავლების შეფასება შეფასება: ფაკულტეტისთვის და ფაკულტეტით კლასი და კომპუსი როგორც სოციალური სივრცე საზოგადოებრივი კოლეჯები, STEM განათლება და SENCER კრიტიკული აზრივნება სერვისების შესწავლის შესაძლებლობების დიზაინი მეცნიერებებში საზოგადოებრივი ჩართულპობის ხელშეწყობა: მეცნიერებების ინტეგრირება სხვა დისციპლინებში მეცნიერებიდან გლობალურ ჩართულობამდე როგორ იგებ თუ რას სწავლობენ თქვენი სტუდენტები მეცნიერებებისა და ჰუმანიტარიის ინგეგრირება სწავლაში საერთაშორისო ქალები მეცნიერებაში ბაკალავრიატის პრობლემები STEM განათლებაში ცვლილებები გაძღოლა: კრიტიკული აზროვნება, კოგნიტიური ევრისტიკა და აკადემიური გადაწყვეტილებების მიღება კვლევის სწავლა და სამეცნიერო სწავლება მატემატიკა, მათემატიკური მოდელირება და გადაწყვეტილებების მიღება ჩარლშტონის კოლეჯში პრობლემაზე დაფუძვნებული სწავლება საზოგადოებრივი ჩართულობისათვის საწყისი არა სამეცნიერო კურსებისათვის ბიოლოგიაში სერვისის სწავლება და მეცნიერებები კლასის აბგ: შეფასება უმაღლეს განათლებაში ინტელექტუალური გამოწვევა განსხვავებებში სასწავლო პრობლემების გარდაქმნა კვლევის პრობლემებად SALG-ის ვებსაიტის გამოყენება SENCER-ის იმპლემენტაციისათვის წერა სამეცნიერო კურსებში: მისია შესაძლებელია
2003
|