CPDSEC

  • narrow screen resolution
  • wide screen resolution
  • Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size
Home Workshops Seminars in T&L SENCER Seminars at GTU
SENCER Seminars at GTU
Science Education for New Civic Engagement and Responsibilities Karen Kashmanian Oates
SENCER-ის მოდელის შეხამება საბაკალავრიატოსამეცნიერო განათლების დღევანდელ რეალობებთანდა მოლოდინებთან Karen Kashmanian Oates
სტრუქტურული რეფორმები ინოვაციებისმხარდასაჭერად Karen Kashmanian Oates
SENCER-ის კურსების სწავლება Amy Shachter
მეცნიერებისა და ინჟინრების მომზადება პროფესიულდა საზოგადოებრივ სფეროებშ ი ლიდერობისათვის Ardith Maney
ცვლილებები და ლიდერობა უნივერსიტეტებში Ardith Maney
სწავლისა და სწავლების ცენტრი - რას წარმოადგენსის, როგორი გინდათ რომ ის იყოს Ardith Maney
ევროპის საბჭოს და “იუნესკოს” რეკომენდაციებიუმაღლესი განათლების კვალიფიკაციების შესახებ ოთარ ზუმბურიძე
Implications of Learning Research for Teaching Science to Non-Science Majors Eugenia Etkina, Jose P. Mestre
სწავლობენ თუ არა სტუდენტები იმას რასაც ჩვენვასწავლით? ლექციის დროს გამოყენებადი შეფასებისმეთოდები Stiven Freeman
ლექციის დროს გამოყენებადი შეფასების მეთოდები Stiven Freeman
სამეცნიერო განათლების ცენტრის მუშაობის შედეგებიდა მისი მიზნები გიორგი ჭიღლაძე
Focusing on Learning Instead of Teaching David L Tauck
მასწავლებლის/მოსწავლის თავგადასავლები: ახალიმეთოდების მოსინჯვა ლექციებზე Ardith Maney
Applying the seven principles for good practice in undergraduate education Stiven Freeman
American Post-secondary Education Today Ardith Maney
სტუდენტზე ორიენტირებული სწავლება Stiven Freeman