SENSER და ახალი მიდგომა შიდადისციპლინალური კვლევისა და სწავლებისადმი (სრული)
მეცნიერება და მოსწავლეთა ჩართულობა (მარეტი)
ვორქშოპები და პარალელური სესიების პრეზენტაციები
DUE დაფინანსება(ბოილანი)
CS1 - ცხრა ნაბიჯი SENCER ის მოდელის 1 საათში შესაქმნელად(მიდლკემპი, ოატესი)
CS2 - ინტერაქტივი ჩვენი სტუდენტები სწავლებაში - სწავლისა და სწავლების სტიპენდია(ბენსონი, ფიშერი)
CS2 - SENCER და მეცნიერების სპეციალისტების სწავლება(მაკგუაერი)
CS3 - შეკითხვები სამოქალაქო ჯანმრთელობაზე: SENCER სტრატეგია ჯგუფის ჩართულობისათვის (ფესი)
CS3 - მათემატიკური დიაგნოსტიკის ჩართვა და შეცდომების გასწორება PowerPoint-ის ლექციებში(სმიტი)
CS3 - ახალი პედაგოგები, ახალი პრობლემები: როცა თქვენს სტუდენტს მოუსმენთ, მოგეწონებათ რასაც გაიგებთ(ვილსონი, ფრეიბერგი, მაკგუაერი)
CS3 - SENCER 101(კოუპელისი)
CS3 – SENSER-ის პრინციპების გამოყენება კურიკულუმის რეფორმისათვის და იმპლემენტიაციისათვის: UNC ეშვილის თემატიკური კლასტერის ლიბერალური კვლევის ინტეგრირება(კრუმპე, კატზი)
CS3 - ურანი და ამერიკელი ინდიელები(მიდლკემპი)
CS4 - ემოციური დემონსტრირება სამეცნიერო აუდიტორიის ჩასართავად(სმიტი)
CS4 - სამოქალაქო პრობლემების გაგების გაღრმავება სტუტენტებისათვის: მეცნიერების ინტეგრირება სხვა დისციპლინებთან (ბაჩოფერი, დევანასი, კრუმოე, კატზი)
CS4 - კარგია თუ არა რომ ყველა სტუდენტმა მიიღის უმაღლესი შეფასება? სწავლების თავიდან გამოგონება(მაკგუაერი)
CS4 - ურბანული ჯანმრთელობის შესწავლა სოციალური სამართლიანობისათვის(ჰლავატი, გრალო)